Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

Comment tu t'appelles? - Unité 1 - Leçon 1

Vocabulaire = Λεξιλόγιο
Bonjour les enfants = Καλημέρα παιδιά
Bonjour monsieur = Καλημέρα κύριε
Bonjour madame = Καλημέρα κυρία
Comment tu t’appelles? = Πώς σε λένε;
Je m’appelle … = Με λένε …
C’est quoi ton prénom? = Ποιο είναι το όνομά σου;
Mon prénom cest … = Το όνομά μου είναι …
Moi, cest … = Εγώ είμαι ο/η …
Cest quoi ton nom? = Ποιο είναι το επίθετό σου;
Mon nom cest … = Το επίθετό μου είναι …
Salut = Γεια
Ça va? = Όλα καλά;
Oui, ça va très bien = Ναι, όλα πολύ καλά
Au revoir les enfants = Τα ξαναλέμε παιδιά
Au revoir monsieur = Τα ξαναλέμε κύριε
Au revoir madame = Τα ξαναλέμε κυρία
La classe = Η τάξη
Le maître = Ο δάσκαλος
La maîtresse = Η δασκάλα
Et = και
Moi = Εγώ, εμένα
Toi = Εσύ, εσένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.